Aybigesrky aynısı bende de var canım, 35+6. Sürekli yorgunum, uyuyamıyorum uyusam bile saçma sapan rüya gibi şeyler sürekli uyanıyorum. Uykuyla uyanıklık arası bir şey hani tüm sesleri duyarsın ama gözün kapalıdır tam öyle. Üstüne bir de ağlama krizleri. Bi tuhafım ben de :(