Buse5560 canım senin pek düzensizliğe girmiyor eğer ki 32-31 hadi 35 olsun bunlar normal karşılanıyor bunun dışında mesela geçen ay 32 günde bu ay 48. Günde olmak düzensiz olarak sayılıyor cevaba gelirsek.
Ben düzensiz adet oluyorum 21 günde olduğunu da biliyorum 65 günde olduğumu da genelde 35-45 değişiyordu 3 ayda bir atıyordu 50-60 Lara onuda mevsimsel geçişlerinden adlandirdi doktorum sorun yoktu yani geç döllenme ile hamile kaldım 2 hafta kadar geç döllenme yani 2 adete yakın yumurtlamışım 17+5 olucaz kızçemle tabi bu düzenlenmiş adet tarihli şekli normalde 2 hafta kadar fazla olmam lazımdı ama olsun sorun teşkil etmiyor günü gününe gidiyor düzenlenmiş adet tarihine göre