2022Mom2022 29. Haftamdayım daha yeni bir şeyler almaya başladım. Bu zamana kadar illaki annemler görümcemler falan bir sürü şey almıştı ama ben eksikleri yazıp kalanları aldım dün. Halen eksiğim var ama yavaş yavaş tamamlamaya çalışıyorum 34. Hafta gibi çantaya koyacak eksiğim kalmazsa rahat olurum gibi geldiği için yeni başladım. Zaten o kadar çok ayrıntı var ki ne alacağımı da halen tam çözemedim. Tavsiyem 20 den sonra bir iki bir iki alın ki hem zamana yayılsın hemde giderek zorlaşıyor😂