2022Mom2022 ben de 14+1 Haftamdayim, ne kadar olsa da kiyafet iki tane aldim. Bebek icin sifonyer aliyorum. Bence yavastan baslanmali. 4. Aya girdik allaha sukur Ilk bebekse mesela benim hic bebek eşyam yok ilk bebek oldugu icin. Son aylar sikiştirmak sıkintı yaratır yüzlerce eksik var. Elbette hediyeler gelecek ama kendin almak en iyisi💖