momandbabyy1 ben midem bulanıyor diye su içmedim 2 gün sadece içiyordum yine ama 1 bardak belki o da 3.gün sabah bir kalktım böbreklerim bir ağrıyor anlatamam doktoruma yazdım susuz kalmışsındır dedi ondan sonra yapcak bişey yok mecbur içicem dedim birde evde sürekli yatınca su içesinde gelmiyor ama biraz hareketli olup iş yaparsan su içebilirsin belki dün evi süpürüp sildim 2 lt su içtim sen düşün ne kadar susadığımı normalde hayatta içemem o kadar