Kimisi tuz kimisi limon at der suya ama onlar tansiyonun ile oynar asla tavsiye etmem. Zaten gebelik yüzünden tansiyonun dengesizleşiyor. İçtiğin suya ince bir dilim taze zencefil atarsan içebiliyorsun bir de yudum yudum içmen lazım. Ben ilk 18-20 hafta aşırı bulantı ve kusmadan hastanede yattım, 12 kilo verdim ve asla bir yudum su bile içemezdim. Zencefil atarsam bir iki yudum içiyordum sadece. Mutlaka denemelisin ❤️