Colahusu
Doktorunuz hakkında söylenenlere niye itibar etmediniz ki, her diplomalı mükemmel mı?
Bana doktorum gebelikten 3 ay evvel folik asite başlattı, gebeligimde kan ilacı, d vitamini, karışık vitamin, magnezyumu devamlı kullandım hala kullanıyorum, bir dönemde b12 kullandım.
30 haftaligim. Doğuma kadar da devam edeceğim kullanmaya, bunları kullanmakla kalmayıp doktorum ara ara tahlil istiyor değerler ne durumda diye.
Doktorun da iyisi ve ilgisizi var illaki.