Colahusu 37 hafta olduk annişler😘 bekarken hep d vitaminim azdı kansızlık vardı ilaç içerdim bazen. Hamileyken de d vitamini cok önemliymiş ama doktorum hiç yazmadı bana nerdeyse dogum yapcam ama ilk dört ay vitamin hapı aldım ondan sonra hiç ilaç kullanmadım bazen magnezyum alıyorum okadar. Yani doktorum hakkında cevredeki insanlar iyi yorum yapmıyor ama ben aldırmıyorum sonuxta doktor yani. Okadar yıl boşuna okumamıştır diyip sürekli bu doktora gittim. Hiç d vitamini yazmadı yani kızlar yoksa benim kendim mi gidip almam gerekiyordu dpguma az kala korkuyorum artık bebeğim sağlıkla gelsin istiyorım bi yandan da hiç vitamin almadım
fatmaa37demi5 Colahusu yani benim bildiğim tüm hamile kişiler de kullandı. Doktorum da 3. Ayımdan itibaren vermeye başladı
Elifderin34 Colahusu benim doktorum bana da vermedi açıksın güneşten alırsın d vitamini dedi ama siz kapalımısınız açık mı?
Colahusu Oslemasel bi ilk aylarda bakmıştı ozaman bi vitamin yazdı oakdar. Onun dışında gebelik şekeri testinde kan vermiştim birde ikili testte kan vermiştim baskada kan vermedim
Colahusu Misssitare hiç bilmiyorum ama her kontrolde ultrasondan sonra hep herşey cok güzel falan diyor oyğzden hç içime korku düşmedi sadexe tüm hamileler genelde alıyormuş ben almadım korktum
SbhtYlmz Colahusu Sağlık ocağıda mı söylemedi?Benim dr’umda vitaminler konusunda sizinki gibiydi ama sağlık ocağı takiplerimde bana söylediler ben kullandım.ki hatta bazılarını doğum yaptıktan sonra bile bi süre kullanmak gerekiyomuş.keşke o vermese bile siz alıp kullansaydınız
Colahusu SbhtYlmz keşke ya ne bileyim doktortur dedim herşeyi ne biliyorsa söyler dedim. Sağlık ocağına gitmedm canım yurt dışındayım.
Seydo54 Benim dr folik asiti 3 ayda bıraktirip, vitamin ve ferrum verdi, haplari alirken midem bulansada almak zorunda hissediyorum kendimi, ilk oglumdada kullandim bundada kullaniorum bazen aksatiyorum ama genelde iciyorum haplarimi
Colahusu Seydo54 bende ilk dört ay folik asit ve içinde baska vitaminler olan bi hap kullandım onun dışında hiç kullanmadım ve demir eksikliğinin bi belirtiside yok bende hani saç dökülmesi tırnak kırılması gibi falan ne bilim oyğzden de bu zamana kadar hiç bahsi geçmedi
Seydo54 Bende de yok degerlerim iyi ama veriyor dr, bilemedimki drlar da farklılık gosteriyor, saglikla al bebegini kucagina dusunme olsun hakkinizda hayirlisi uzulupte bebegide uzme annesi, sagliklidir bebis sıkma canını
Fatmandrsv Ben hiç kullanmadım canım 37+4üm doktorum da demedi değerlerle ilgili bir şey . Büyütecek bir şey yok
Colahusu Fatmandrsv demek ki sende aynı benim gibi. Bazen bende öyle düşünüyorum sonucta doktorlar yani gerek görseler biizm için illaki konusu geçer diye düşünüyorum kendimi böyle avutuyorum
Colahusu Misssitare bür dahaki kontrolde sorayım bu zamana kadar böyle gitti. En azından içimi rahatlatıcak bişey söylesin