Ya şimdi bende duygulandım 🥹 Canım bende 20. haftada üstelik koronayken ilk tekmesini hissetmiştim pıt pıt o kadar ağlamıştım ki mutluluktan anlatamam o duyguyu şimdi 24+2 oldum maşallah şuan içerde halay çekiyor benim küçük sıpam ❤️ Hatta bazen karnımdan çıkıcakmış gibi hissediyorum ve karnım resmen 1 karış havaya kalkıyor üstelik doktor birde iri bebek olucak bu dedi 😅 karnımı yırtmazsa iyidir ☺️