Arkadaşlar bebeğinizin ilk hareketlerini ne zaman hissettiniz ilk gebelikte bu birinci sorum ikinci sorum ilk gebelikte göbeğinize baktığınızda gözle görülür ne zaman anladınız
Ben pıt pıt şeklinde 16. Haftada hissettim göbeğim hiç yok zayıfım hem devletteki hem özeldeki 14. Hafta hissedersin dedi ama gebe kalmadan önce spora gidiyordum karın kaslarım sıkı o kadar erken hissetmedim ama 16 da yine pıt pıt hissetmeye başladım 18+3 olduk dün gece yatakta yatarken göbeğimi açtım göbeğime bakıyordum yine pıt etti ama bu sefer göbek deliğimin aşağısı şişti indi dedim yok ya bebek değildir sonra 4 5 yerde oldu bu ve pıt ediyor yukarı çıkıyor iniyor şimdi yine oluyor yani bebek gibi ama gaz olmadığından eminim bagırsak hareketi olsa şişmez tecrübeli annelere sormak istedim bebek demi bu dediğim