Bir gün bos bos karnimi izlerken (7-8 haftalıktı sanirim) karnımda o çizgiyi gördüm ve gebelik çizgisini cok büyük karınlarda görmeye alıştığımdan bende erkenden olacağını düşünmedim, göbüşümdeki şeftali tüylerinden dolayı öyle göründü sandim meğer çizgim erken belirmiş ksfkkskfldkf veee esmer de değilim beyaz tenliyim 🤣🤣