Ben de sade maden suyu içemiyorum malesef daha çok şişiriyor beni. Churchill yaparak içiyorum bilmediğimden de çok yapamıyorum ama midem bulanınca falan iyi geliyor haftada bir yada iki kez içiyorum ilk dr muayenesinde sorcam bunu en çok merak ettiklerimden