Cherry95 Muhasebeciyim. Malesef o kadar kolay. Çünkü her işin bir deneme süreci vardir.Bu iki taraf için de geçerlidir. 4857 sayılı İş Kanunu’nun 15.maddesinde deneme süresi açık bir şekilde beyan edilmiştir. Her şirket yada firma iş sözleşmesi imzalatırken deneme süresini de beyan eder ve buna göre işe giriş imzası alınır.Heleki 2 kez görüşmeye çağıran bi firma deneme süresi olmadan eleman almaz.