F1903 şimdiden tarih alman lazım devlet için ben 375 l ye yaptırmıstım 15 hafta önce gercekten pahalı ztn dogmadan ocagımıza ıncır agacı dikti zilli:) ama eşim pinpirikli oldgu ıcın herseye özel e gönderiyor ama sıra bulabılıyorsan devlette yaptır cidden cok masraflı hepsi:( bana doktor 20.haftada söledgi için yer bulamadım ben