Sinemiraz ZeynepEdaa hamilelik döneminde önerilen 3 ana 2 ara öğün. Kendinizi çok aç bırakmamalı ve öğünlerde de tıka basa yememelisiniz. Ara öğünlerde meyve ve kuruyemiş tüketebilirsiniz.
ZeynepEdaa Sinemiraz Açta kalmiyorum aslında ara öğün atistiriyorum o tıkıyor belki de beni hic aklima gelmiyor bebegin kilosu da iyi dedi ama daha dikkatli olmam gerekiyor hakli
Lesyaa ZeynepEdaa en son gttiğimde doktorum kilosu iyi dedi ama çevremdekiler hiç göbeğn yok nasıl hamilesin diyolar kafamı karıştıryolar
ZeynepEdaa Lesyaa cevredekilere bakma doktorun ne diyosa odur onlar hep birşey söylerler doktorlardan daha çok biliyorlar neden çünkü tecrubeliler kendilerince ☺gobeginin fazla olmamasida bence çok büyük bir lüks çorap bile giyerken zorlaniyorum inan 😄
esmaozan valla hic 3 ogun yemek yemedim 35.ci haftadaym oglen kalkiyorum zaten gece uyku yok bi kahvalti bide aksam yemegi yiyorum tamam ha aralarda azcik midem kazınırsa meyve süt muz yada cikolata oylesine biseyler atştryorum yeter fazla şey yapmamak lazım 😊
ZeynepEdaa esmaozan aciktigini hissedince yiyosundur zaten ben hissedince yiyorum ama 2 öğün yetiyor normalde belki de ondan daha fazla öğüne cikamiyorum
Ayseport Yesimustafa kendimi çok kötü hissediodum bende öle oluyorum 13 haftalığım sabah uyanır uyanmaz midem bulanıo yiorum çıkarıorum tansiyonum düşüyor baş ağrısı yaşıorum sende mi bölesin
ZeynepEdaa Ayseport 16. Haftadan sonra o kadar huzura eriyosun ki inan o kusmalar halsizlikler hep bitiyor inşallah az kalmis biraz daha sabir ❤
Yesimustafa Ayseport ben çıkarmıyorum ama tansiyon düşüyor gözümün önü kararıyor. Mide bulantısı varsa zaten tansiyon vitamin eksikliği oluyor
Meri61 Kızlar bende sağlıklı beslndgmi hiç dusnmyrm ya calsyrm bazen evden getrym ama her zaman değil baya da aç duruyrm disardanda yemek istemyrm bu konuda benmde çok moralm bozuk acil kendime bi düzen kurmalym😣😣7+4 m
Aysun2834 ZeynepEdaa 4kiloya kadar normal doğumdan yanayım dedi doktor çatın müsait sıkıntı yaşamazsın dedi
ZeynepEdaa Seldaapk yuksek sekerli olduklari için zararli olduğunu söyledi kilo almis gördüm seni biraz dedi aslinda 7 kilo aldim her ay 1 kilo gibi düşünülebilir 😄 seker takibi iki gün sonra onunla baglantili olabilir bilmiyorum inanin
Meri61 Doktrm sağlıkli beslen diyo ama çok konsmadm onla yiyemyrm diye zaten Dr degsmyi dsunyrm olmadı yeni gtcegme dansrm
Ayseport Yesimustafa sabah çıkarıorum sadece tansiyonumu ölçtüm 4,5 a 9 çıktı gün boyu da midem bulandı baş ağrısı yaşadım geçmeyen bi baş ağrısı hemde beynim sanki yerinden çıkacak gbi