ZeynepEdaa Kizlar herkes 3 öğün beslenmesini ara öğünlerini yapiyor mu ? ben sabah kahvaltisi ve aksam yemeği yiyorum genelde aralarda atistiririm bu zamana kadar hep bu şekilde gitti.Doktorum sabah öğlen aksam yemek gerektiğini söylüyor 🙈Tek olmadigimi söyleyin 💁
Yesimustafa ZeynepEdaa ben yemeğinde tansiyonum çok dusuyo midem bulaniyo 3 öğün hariç ara öğün de yapıyorum
gencannee ZeynepEdaa bnde 3 ögun yiyorum sabah öglen biseyler atistirip aksamda yemek yiyorum gece mutlaka süt ve bazen ceviz yeterli oldugunu söylemistim benim doktorum cok pimpirikli olmamak gerekiyormus aslinda
Lesyaa ZeynepEdaa ben üç ögün Ama fazla yiyemiyorım karnımda çok az çıkmış bu beslenmedenmi kaynaklı blmyorum 6cı ayım
Seldaapk ZeynepEdaa ya aynı şey bende de var yemek yemeyi unutuyorum bazen herkes hamilesin kendini çok aç bırakıyorsun diyor ama içim almıyor alışkanlık meselesi sanırım.esim takti gündüz 30 kere arayıp hani ne yiyosun resmini yolla bakım diyor adamı da paranoyak ettim 😂😂😂
Ayseport Yesimustafa kendimi çok kötü hissediodum bende öle oluyorum 13 haftalığım sabah uyanır uyanmaz midem bulanıo yiorum çıkarıorum tansiyonum düşüyor baş ağrısı yaşıorum sende mi bölesin
Mervesonerutku Lesyaa ve bu bir avantaj biliyor musun iç karnı dar olanlar çok sıkıntı yaşıyor kaburga batması falan oluyor zorlanıyorlar ama ben çok rahatım o konuda hamdolsun
ZeynepEdaa Lesyaa benim de 6.5 aylik kilosu da çok iyiymis maşallah ama düzensiz besleniyosun dedi doktorum
Lesyaa Seldaapk bende yiyorum ama bebeğemi yaramıyo yediklerim anlamıyorum 6aydaym çok az göbeğim var
Seldaapk Lesyaa isin komiği benim göbeğim çıktı iç karnim darmış çok 1 kilo aldım 19 haftadayım bebek iyi haftasına göre diyor doktor çokta endişe etmemek gerekli ben sık yiyemiyorum ama genelde sağlıklı şeyler yemeye dikkat ediyorum.bide muz gerçekten çok ise yarıyor bence
ZeynepEdaa Lesyaa bebeginize yaramadigini doktor mu söyledi kilosu gelişimine gore iyi değil miymis ?
Kumral60 ZeynepEdaa ayni ben canim gece uyuyamadgmdan oglen kalkiyorum zatwn kahvalti yapiyorum meyva ve kuruyemis yiyorum aksam da yemek yiyemiyorum canim da hic cekmiyor daha fazlasini
ZeynepEdaa Seldaapk doktorum bana muz incir uzum gibi şekerli meyveleri yasakladi bu zamana kadar hep yedim kilo almasini da belki onlar sağladı ama artik yeme dedi 6.5 aylık hamileyim bende
Aysun2834 ZeynepEdaa bende genelde 2öğün besleniyorum kahvaltıyı geç yaptığım için sadece arada meyve öğünü yapıyorum o kadar çok şükür bebeğimde gayet sağlıklı hatta 2öğün beslenmeme rağmen tosuncuk oldu kilo almasın diye dikkat ediyorum artık
ZeynepEdaa Aysun2834 maşallah ❤ bana da kilosu iyi dedi ama ogunleri arttirman gerekiyor dedi.çok kilolu olunca da normal dogurtmuyo doktorlar bende ona korkuyorum kaç ayliksiniz ?
Lesyaa ZeynepEdaa en son gttiğimde doktorum kilosu iyi dedi ama çevremdekiler hiç göbeğn yok nasıl hamilesin diyolar kafamı karıştıryolar
Aysun2834 ZeynepEdaa 4kiloya kadar normal doğumdan yanayım dedi doktor çatın müsait sıkıntı yaşamazsın dedi
ZeynepEdaa Seldaapk yuksek sekerli olduklari için zararli olduğunu söyledi kilo almis gördüm seni biraz dedi aslinda 7 kilo aldim her ay 1 kilo gibi düşünülebilir 😄 seker takibi iki gün sonra onunla baglantili olabilir bilmiyorum inanin