deleytedmom257 ay sorma yaaa adamlar oturup kucaklarına gelicek bebeği bekliyo🤦♀️ Ben korkudan kıvranırken eşim gelmiş, oğlumuz artık gelse diyo 😰 valla her bakıma rahatlar. Benim de 10senedir gittiğim güzellik merkezi var aynı caddedeydik ama ben taşındım 😂 arabayla 5 dakikalık yol gerçi. Acil bişey olursa beni ara gelirim dedi bakalım artık. Hangi şehirde oturuyosun?