ZeyooZ benim de hafta ya perşembe randevum.dedim bir iki gün öncesi aldırsam bu sefer doğum için gittiğimde tam çıkmıcak önümüzden bu hafta gittim 1 ay var hemen hemen doğumlarımıza o zaman rahatça alınacak duruma gelir dedim🤔bence sende bu hafta dan hallet derim😊benim çatı muayenesi olmaz herhalde sezeryan olacağım için😁belki bende haftaya gittiğimde gün verir sezeryan için😍