Kızlar 2 gün sonunda doğum yaptım. Benimki çoook negatif anlatıp kimsenin moralini bozmak istemiyorum. Çünkü benim fiziksel ve psikolojik sağlığım çok bozuk. Olumsuzlukları kenara bırakıp mis kokulu çekik gözlü oğlum yanımda. Rabbim ona uzun ömürler versin eşimle bana önce evlat sonra arkadaş olsun.
Hayatım boyunca beklediğim senmişsin meğer. Eksik yanım senmişsin oğlum. Kaybettiğim yakınlarımmışsın sen. Çektiğim acıların karşılığıymışsın sen. Çok seviyorum seni.