24+5te gittim salı günü. 32 cm 857gramdı..
Şeker yüklemesi yapıldı muayene sonrası..
Açlık 112, 1.tok 158 çıktı😒 bi ay düzenli beslenme ve egzersiz önerdi, bi ay sonra düşmemiş olursa insüline geçicekmişiz..
😒o yüzden mutsuzum. En büyük zevkim tatlı yemekti😀 normalde hep düşük olan şekerim bi anda niye böyle vurdu onu da çözemedim.
Evde cihazla ölçmeye başladım. Haftaya bi kontrole giderim artık