girl_boy_annesi QUEEN088 benimki resmen 5 hafta oldu görmeyeli acaba nasıl keyfi yerinde mi bende merak ediyorum 🥺🤲🏼🥰
Kuskoysunlaryoluna QUEEN088 baktırdım normal çıktı. Doktora da sordum bu kadar önden ya da geriden olması bir sorun değil dedi. Bilemedim 🤷♀️
Kuskoysunlaryoluna QUEEN088 eşim ve ben küçük yapılı insanlarız cok tuhafıma gidiyor böyle olması aslında. Özellikle karın çevresi önde. Bakalım beslenme düzenime biraz daha dikkat etmeye çalışacağım 🤗
Bus34 Ya kızlar birsey sorucam başliktan alakasiz ama25 haftaligim gobek deligimin az asagisinda acı hissi var .dururken yok,egilip kalkincavar bastirin ca oraya var 2 gundur gecmedi .boyle durumda olan varmi
Nazendehanim Bus34 arada bana da oluyor canım hareket edemiyorum çok keskin bı acı oluyor gelişimle ilgili bence ,en son ne zaman doktora gittin
Bus34 QUEEN088 bilmiyorum bayagi buyudu gobegim zaten ama simdiye kadar boyle bir acı olmamisti korkmaya basladim acikcasi.ama bebegin hareketleri var hissediyorum.
TeoMom QUEEN088 Ben 26+4 oldum ama nasıl geçiyor günler gel sor🥲 her sabah şükrederek uyanıyorum 30ları görünce belki rahatlarım biraz 🥰 En son 25+0 da gittik 800 gramdı bebiş şeker yüklemesi yaptık açlık şekerim biraz yüksek çıkınca diyete başladım on gündür iyi gidiyor hiç kilo almadım inşallah ama bebiş alıyordur 28+0 da tekrar gideceğim🥰
QUEEN088 TeoMom Bendede aynı durum hergünüme şükür ediyorum.30ları geçmeyi umuyorum.İnşəAllah vaktinde bebeklerimize kavuşuruz🤲🏻💓
Nazendehanim QUEEN088 bugün gittim 26+1 976 gram 32_33 cm dedi sanki boyu tam hatırlamıyorum,normal dedi ama bana biraz kısa geldi 🤔