Cemile4556 ayse_ozbayrak1 kan tahlili verdim ben yeni evliyim daha ilkim olduğu için çok fazla bilgim yok ✨
Cemile4556 ayse_ozbayrak1 mrblar ben bugün hastaneye gittim de kese görünüyor oluşmuş, ama bebeği göremedim normal mi acaba bu arada tam 5 haftalık ? 🥰
Cemile4556 ayse_ozbayrak1 Maşallah 🧿 pki ilk ne zaman hastaneye gitmek gerekiyor siz ne zaman gittiniz 🥰
Zmraemr Emine-eylul44 5+2 benim de🙈 ikinci hamileliğim.dun kan verdim beta 1485 çıktı kese görmek için randevu bekliyorum ☺️
Cemile4556 Zmraemr pki hastaneye gitmediginiz halde nasıl biliyorsunuz kaç haftalık diye acaba bende kendiminkini çok merak ediyorum da 🥰
Zmraemr Cemile4556 bu uygulamada.en son gördüğünüz adetinizin başlangıç tarihini yazın ona göre çıkıyor zaten .Ultrasonda bu haftalar ya önde ya da geride bile olabiliyor