Kızlar dün post paylaşmıştım kese dışında kanaması olup kendiliğinden geçen var mı ?doktor bana ilaç bile vermedi Normal de kanamam ağrımda yok ama açıkçası çok tedirginim bebeğime bişey olacak diye 😔 bu arada doktor bebegiminde sağlıklı olduğunu söyledi ama içim rahatlamıyor