segah06 Gizemmdgru ayy allahtan son haftalar degil. İlkinde bende o haftamda girmistim ama belim vs cok agrimisti uzun sure hareketsizlikten. Kac oturum gireceksiniz?
srvsms segah06 bsrydnn fatiss Nare09 Bora5832 segah06 Masumanneinci Senaturk KumsAlyaa 4 gün oldu da sezeryan ile doğum yaptım sadece sabah ki sınavım var girip girmesem mi kararsız kaldım
segah06 Nare09 Oo allah yardimciniz olsun. Gecici engel belgesi alsaydiniz keske. Minder vs getirmenize imkan veriyorlardi
segah06 esmom07 ayyy gecici engel belgesi aldiniz mi? Allah yardimciniz olsun. Zor valla daha da agirlasiyo insan
bsrydnn segah06 anam ne bileyim öyle bir şey oldugundan bile haberim yok . zaten herkes gibi param boşa gitmesin diye girecem 😁
Ezgiselcuk Masumanneinci bizde bugün 39.haftamıza giriyoruz iyi cesaretlisin be girmicem korktum orda doğurrum diye 😂😂