Momsy410 Kizlar merhaba. Benim esim yabanci, yurtdisinda yasiyoruz. 12 haftalik hamileyim. Isim dusunmeye basladik ama ozellikle erkek ismi hic hic bulamadik. Uluslararasi bi isim olsun istiyorum ama ailem de isme yabancilik duysunlar istemiyorum, esimin ailesi icin de oyle. Var mi tavaiyeleriniz kiz/erkek. Cinsiyet ogrenmedik
benkosarim Momsy410 bir tane onun ülkesinden koyun bir tane kendi ülkenizden mesela örnek veriyorum bebek erkek leo Meriç koyun yada Rain Mert koyun kız ise adel Aren koyun johnethen Jale koyun aklıma bunlar geldi eşiniz tam olarak nereli ki
Bukapoo Momsy410 benim ablamın eşi İngiliz, Arın koydular şu an 6 yaşında yurt dışında da rahat kullanıyor, zorluk çekmiyorlar. Eniştem bizim bebeğe de devin ismini önerdi yurt dışında rahat olur diye ama ben kız ismini çağrıştırıyor diye istemedim ☺️
haklisinesracim Aden Arel falan koy zaten Türkiye’de de Türk ismi koyan yok kafana göre takıl yabancılık çekmez diye düşünüyorum millet uydurup uydurup koyuyor
Momsy410 haklisinesracim oz turkce isim olsun demiyorum ama maria falan gibi benim aileme de tamamen yabanci olacak isimler istemiyorum. Kiz izmi olarak mesela maya, arya, jasmin hem kulaga cok yabanci gelmiyor hem de yurtdisinda da gayet kullanilan isimler. Ama erkek isminde zorlandim
girl_boy_annesi haklisinesracim kız sen oğlunun ismini ne koydun çok merak ediyorum burada yakalamışken sorayım dedim 🙈🥰
Momsy410 benkosarim hic aklima 2 isim koymak gelmemisti olabilir tabi. Esim polonyali, irlanda da yasiyoruz.
Bonjouratous Momsy410 teo Alp Aren . Ben de yurt dışında yaşıyorum Ayaz koymayı düşünüyoruz bulunduğumuz bölgede Fransızca konuşuluyor telaffuz çok önemli bizim için de. Hala karar vermiş değiliz biz de baya zor bi konu
Momsy410 Biz bebegimizin cinsiyetini dogumda ogrenmeye karar verdik bu arada. Bu isimlerden bir liste yapip dogumda hangisi bebege yakisirsa onu koymak istiyorum. Bir de erkek hissediyorum 🥰
aysglkskn_18 Eva, Milan, Marin, Luna, Mia, Leya, Mila, Aren, Arel, Lina, Lena, Alina, Alisa, Maya, Mira, Vera, Arven, Arden, Deniz (Denise) aklıma gelenler 🙈
Momsy410 aysglkskn_18 yaa cok tesekkur ederimm 🥰🙈 ne kadar cok yazmissiniz. Listeme ekleyecegim begendiklerimi
Momsy410 Bonjouratous Aa Teo da cok guzel hatta teoman. Theo ismi gibi de telafuz edilebilir. Cok tesekkur ederim. Ayaz da cok guzel bi isim nasil telafuz edilir Fransa’da?
Momsy410 1erkekkannesiiii ayni bizim telafuz ettigimiz gibi telafuz etti ve cok begendi fikri. Atlas ismi yunan mitolojisinden geliyormus bilmiyordum. O yzuden baya uluslararasi bi isim zaten aslinda