Samta umut123_ gittim her şey normal sorun yok. Sadece eşimde karaciğer yağlanması var onu yeni öğrendik. Etkili midir çocuk olmamasında bilmiyorum
mrvsrcn Kızlar benim testim de böyle bakar misiniz gerçekte biraz daha belli fotoğrafta çok belli olmuyor
Momsy410 mrvsrcn fotoda belli olmuyor pek ama adetiniz gecmediyse daha cok silik cikiyor. Ne kadar var adetinize
mrvsrcn Momsy410 adetim geceli çok oldu polikistiğim en son 18 Temmuz’da adet oldum tarlusal kullandim soğan suyu içtim hala regl olmadim sadece 3 gündür sabahları tuvalette peçeteye silince pembe lekem geldi adet olmayınca bende test yaptım böyle çıktı
Momsy410 mrvsrcn aaa 2 ay olmus adet uzerinden. Dra gidin bence en kisa zamanda. Ben adetim 2 gun gecikince yapmistim baya net cikmisti. Tabi ki gec dollenme de olabilir en dogrusu testi adetten 1 hafta sonra yapmaktir ama sizin baya olmus.
mrvsrcn Momsy410 gideceğim canim Salı günü randevu aldim pcos olduğum icin böyle olması bana normal geliyor artık 😀 ama bu yasıma kadar tarlusal icipte adet olmadığım tek bir zaman dahi yoktur
Momsy410 mrvsrcn pek bilgim olmadigi icin sizin adiniza panik oldum 😄 silik cizgi de buyuk ihtimalle hamile oldugunuzu gosterir umarim oyledir. Her gecen gun netlesir o cizgi saliya kadar bekleyemezseniz erken gebelik testi deneyin tekrar
mrvsrcn Momsy410 erken gebelik testleriyle hep hayal kırıklığı yaşadım çizdi gördüm ama betam hep 3 4 falan çıktı bu kadar gun bekledim beklemeyi düşünüyorum şimdilik ☺️