umut123_ https://www.hizliresim.com/fcr3zwp İki gün önce çok silik çizgiyle şüpheye düşmüştüm bugün aynı saatte tekrar ettim hamileyim galiba. Adete 1 gün var
umut123_ AdaKaranfili sanki var gibi ama flaşlı ya da gün ışığında atar mısın öyle daha iyi belli olur
Samta umut123_ 3 gün vardı. Önceki postlarda yorum yapmıştım yumurtlamadan sonra bende de karın ağrısı var diye ordan hatırlarsınız beni 😇
umut123_ Samta şimdi hatırladım canım. Bence gecikmeyi bekle derim. Sonra test yap mutlaka. Ne kadardır hamilelik düşünüyordun
umut123_ AdaKaranfili canım net bir şey söyleyemedim baya baktım ama bence iki gün sonra sende benim gibi tekrar test yap çok daha net belli olur