Merhaba Happy Mom anneleri
Pozitif bir doğum hikayesiyle geldim..şu an oğlum yanımda kavuştuk şükürler olsun 40+0 da gelen mucizem..hoş geldin dünyamıza ❤️
Perşembe günü 39+6 da doktor muayene etti 3 cm açılmam vardı istersen in doğum haneye hemen alalım bugün bebeği dedi. Ben istemedim belki gece filan suyum gelir diye. Sancım suyum gelmedi sabah 8 de doğum haneye geldim. Ebe muayene etti geceden beri açılmam 5 cm olmuş ama yine sancım yoktu nts bağladı bir kaç açılma hareketi gösterdi onları yaptım doktor saat 9 buçukta doğumhaneye geldi beni muayene etti 7 cm açılma olmuş mucize gibiydi ve sıfır sancı. Doktor dedi suyunu patlatın suni sancıyı takın sezeryana gidip geliyorum hemen dedi ben çataldaydım bütün hazırlıklar tamamdı doktor yarım saat içinde sezeryanı bitirdi geldi hemen eşimi doğum haneye aldılar ❤️🥰 canım kocam iyiki var bana destek oldu. Doktor muayene etti önce 10 cm olmuş açılma bismillah dedi başladık. Şükürler olsun 2 ıkınmada geldi oğlum.. maşallah diyin teyzeleri 🧿 şimdi yanımda darısı hepinizin başına inşallah herkes evladını kucağına sağ
Salim alsın ve mümkün olduğunca eşlerinizi doğuma sokmak için ikna edin çünkü eşim diyor ki iyiki yanına girmişim mucize gibiydi 😇 kızım da girmediği için çok pişman oldu. Not: benim ikinci normal doğumum ama kızımı da 5 saat için de doğum yapmıştım. Çok uzun bir süre değildi. İkinci bebek daha çabuk oluyormuş ikinciyi düşünenler sakın korkmasın hemen gebe kalabilir 😀😅🤭