Merhaba arkadaşlar sevgili hamiş dostlarım, burayı aktif kullanan olarak öncelikle size söylebilirim ki rabbim herkese yaşatsın bu asil yüce duyguyu🥹🙏🏻
başlıyorum şimdi uzun olacak ama kusura bakmayın şimdiden. 37+2 de normal rutin muayeneme geldim doktorum sezaryen mi normal mi istiyorsun dedi normal deyince çatı muayenesi yaptı birde baksa ki açıklık 3 cm i görmüş kısmen doğumun başlamış annenleri ara gelsinler memleketten hadi gözümüz Aydın dedi ardından beni eve gönderdi bu esnada da pazartesi yani 38+0 olduğunda bekliyorum yatışını yaptıralım suni ile başlatalım doğumu dedi, ama ben henüz erken olduğunu düşündüğüm ve aşırı derecede suniden korktuğum için sürekli erteledim pazartesiden Cuma’ya kadar. nst ve görüşmelerimiz devam etti bu esnada, neyse salı günü doktorum en son ki muayenede 4 cm tespit etti. Yeter artık Perşembe günü gel yatırcam sana 2 gün mühlet stres oldukça bebek sıkıntıya giriyor bak kafası oldukça aşağı inmiş dedi Perşembe oldu ben evde korkup ağladım kendi sancılarımı beklemek istiyorum diye gitmedim. Ama bugün yani 16 Eylül cuma günü annemlerle kahvaltı yaptık eşime dedim ki hadi gidelim duş aldım salavatlar çektim abdest alıp namaz kıldım inşikak suresini okudum çantamı kontrol ettim vs saat 15:30 direkt işlemleri yaptık ama nasıl açım gidip burger yedik 17:30 beni içeri aldılar damar yolu çatı muayenesi derken suni verildi az dozajda ama inanın ağrının en dayanılmaz anında bile rabbim yardım ediyor suni hafif hafif sancılarımı başlattı pilates topunda zaman geçirdim bir saat zıpla şekerli su takviyesi yapıldı rahim ağzı açıcı iğne ağrı kesici vs vs derken saat oldu 19:00 artık 5 dakikaya bir düşmüş ve uğunmaya kıvranmaya başladım dayanılmaz hal aldı sancılarım ama suniyi kesmişlerdi çoktan kendi sancılarımdı bunlar, derken muayeneler devam ediyor bu esnada açılmada 7 olmuş çok geçmedi doktorum geldi 8 derken çatala aldılar doktorum sancı geldiğinde henüz daha oturtmadan çömeltip ıkındırdı merdiven çıktım ve başladı ıkın ıkın yok olmuyor yapamayacağım gücüm bitti dedim sonra sancı geldiğinde parmaklarını sokuyor doktorum en acılı kısmı oydu sancı esnasında elle muayene yapıldı yani yol açılıyordu ıkın dediklerinde ıkındım gücüm gittiğinde ebelerim yardım etti artık çığlık çığlığa doktorum iki ıkınmada gelecek bak saçlı bir kız geliyor gözüktü dedi ebemde tüm vücuduyla ayaklarını bile yerden kaldırmıştı üzerimdekini baskınısını anlatamam aşırı anlık bir durumdu ama o çıkış öyle ferahtı ki aldılar ve kucağıma verdiler kızımı sonrasında annem ablam ve eşimi içeri aldı doktor kızım henüz üzerimdeyken tam bir duygu seli. Evet arkadaşlar hepinize dua ettim rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin bekleyen kardeşlerime. Şimdi yarın taburcu olmayı bekliyoruz Allah nasip ederse 🙏🏻