Ebrucekin evet benim ilk olacak nasipse 😊😊 tabi bi yandan korku var acemilikten ötürü, bi yandan da heyecan var 😊 inşallah ikimizin doğumu da çok güzel olur. 9 ayın sonunda insan evladına kavuşuyor her şekilde güzel ama yine de zorlamasin da inşallah bizi 🌸