Benim biraz riskim vardı bir de ben de korkuyordum normal doğumdan. Doktorum istersen normal deneriz ama riskli olur sezaryene döneriz bir de psikolojik olarak normal yapamam diyorsan sezaryene alayım çünkü korkun doğuma engel olur çok zorlanırız dedi. Spinal anestezi ile sezeryan oldum. Hiç korkulacak bir şey değil. Bünyeye göre değişiyor toparlanma hızı. Ben bir gece kaldım hastanede ve eve döndüğümde gayet ayaktaydım. 16 gün oldu ve dışarı çıkıyorum, temizlik yapıyorum, bebeğime kendim bakıyorum. Sadece kendimi çok yorarsam biraz karnım ve belim ağrıyor. Onu da dinlenerek atlatıyorum. Acı eşiğim düşük olmasına rağmen sezaryen mis gibiymiş diyorum. Sadece doğum sonrası doktor onayladığı andan itibaren bol bol su, kahve, rezene içtim ve bol bol yürüdüm. Yürümek inanılmaz hızlı iyileşmeyi sağlıyor. Şimdiden güzel doğum olsun inşallah 💐❤️