Gozde0709 mesajını okudum yine de gittim evde hareket etmeyen keratam nst bağladılar sıkıykr ya o sıkıştı bi hareket etmeye başladı maşallah dedim sen simdiden bizi parmanda oynatıyon 🤣 doktorum pazartesi mutlaka gel dedi suan gene hareket yok cıkınca poposunu ısırıcam bunun nasip olursa inşallah beni hep korkutuyor ya bide kordon da dolanık ya bu yuzden korkum kaygım bu kadar geldik zorla bişey olursa korkusu sarıyır içimi inşallah hepimiz vaktinde sağ sağlim kucaklarımıza alırız 🤲🏻