Pelerin Merhaba ben de vajinismus sıkıntısı yaşadım evliliğimin başında fakat 3 günlük tedavinin ardından atlattım çok şükür. Şuan 2 yıllık evliyim 21. Haftamızın içindeyiz bebeğimle. Benim doktorumun iddiası bu yöndeydi 3-4 güne çözüyoruz diyordu gerçekten de öyle oldu. Şayet Ankara’daysanız Didem Kurban hocaya muhakkak gidin derim doğumunuza kadar atlatmış olursunuz. Kısaca kısa sürede tedavi vaadeden çok uzman var inşallah size de denk gelir doğuma kadar atlatmış olursunuz. Sonrası için de sizin ve eşiniz için büyük bir engeli şimdiden kaldırmış olursunuz. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşallah ☺️