Pelerin ben tedavi oldum benimde öyle bir sorunum vardı şuan 13 günüm var doğuma uygulamaya göre tedavi olmama rağmen korkuyorum. Doktorum biliyor alttan muayene olamazsan seni normal doğuma alamayız zaten dedi doğum anına kadar bunlarl düşünme dedi. Ama insan düşünmeden edemiyor. Burda okuyorum bu tarz sorunu olmayanlar bile sezeryan tercih ediyor bazen ben mi yürek yedim diye düşünmeden edemiyorum 😂