minikbezelyemmm Arkadaşlar toksoplazma testim pozitif yani enfeksiyonu geçiriyor ya da gebelikte geçirmiş olanilirmişim aviadite testim de 24 bu süreci yaşayan oldu mu araştırma hastanesine @yönlendirdi doktor o da antibiyotik verdi
somurtkankedi minikbezelyemmm canım önceden mi geçirmişsin yoksa geçiriyor musun? Benim önceden geçirdiğim pozitifti mesela hayvanlarla içli dışlı olduğum için
Hullyya minikbezelyemmm benim de pozitif cikti ama antibyotik vermedi . Hatta kedi alacaktik eve . Dr bekle pozotif cikarsa kedi alabilirisn dedi sadece .
Damlanek Bende baktırdım negatif , evde kedim var pozitif çıkması daha iyiymiş dr değeri yorumlar bence kötü düşünme
minikbezelyemmm somurtkankedi yok canım önceden değil gebelik hemen öncesinde antibiyotik verdi doktor avidite pozitif olsaydı benim de kafam rahat olacaktı
minikbezelyemmm Kuzum ben de hayvanlarla içli dışlıyım ailem köyde yaşıyor gebelikte geçirmiş olma ihtimalim varmış maalesef
minikbezelyemmm Şuan risk faktörü gebrlikte geçirmişsem tehlikeliymiş bebek için tekrar değerlendirilecek test sonuçlarım heyete gircem salı günü hocalar görecek sonuçları onlar bakacak
Burcu1472 Merhaba benimde IgM değerim pozitif çıktı tekrar araştırma Hastanesi’nde test vermemi istedi doktor çok korkuyorum bende bu durumdan 29 haftalık hamileyim
minikbirseyler76 Burcu1472 kaç mesela ıgg kaç birde oda önemli 29 haftada daha geç olduğu için bebeğe ciddi zararlar vermez bu yüzden son aylar önemsemiyorlar yapmıyorlar testleri pek ama tabi önden bilmeleri iyi olur.
Burcu1472 minikbezelyemmm minikbirseyler76 benim ıgm (1.24) çıktı ıgg ve avidite için tekrar test verdim sonuçlarını bekliyorum ultrasonda her şey normal gözüküyor dedi doktor inşallah bir şey yoktur zor bir süreç hepimiz için
minikbirseyler76 minikbezelyemmm o hiç belli olmuyor işte avidite önemli yarın peritonolojiye gideceğim aslında istemiyorum uç birşey söylemese bari yada antibiyotik istemiyorum ama görünmem lazımmış
minikbezelyemmm minikbirseyler76 ultrasonda herşey normalse takip veriyor canım amniyosentez dedi bana ama bence sana Deme z çünkü değerin benim gibi yüksek değil
Burcu1472 minikbezelyemmm minikbirseyler76 IgM pozitif 1.47 ıgg pozitif 250 çıktı avidite yi nasıl anlayacağım