deniizz7 ben çok memnunum bi yere gidip kalmak zorunda kaldığımda eksikliğini en çok hissettiğim şey. Bacagin arasına alınıyor, karnı destekliyor beli destekliyor bence çok iyi. Koltuğun kenarındaki o minik yastıklarda yapmaya çalışıyorum ama ayni tadı vermiyor