arkadaşlar 16+2 haftalığım ve nerdeyse 14 haftalıktan beri müthiş bel ağrısı yaşıyorum. son zamanlarda bu ağrı uyku sorununa dönüştü, ne yana dönsem ağrı sızıdan sağlıklı bi uyku uyuyamıyorum. hamile yastığı kullanan ve memnun kalan var mı, önerir misiniz?