deli66mavi hiç kendini üzme canım, bana da doktor öyle demişti ilk başlarda, hatta benım kanamam felan da olmuştu gercı o sebepten dolayı değildi. 35 e kadar felan yukarı çıkar diyorlar. Hatta benım gittiğim bir doktor asla yukarı cıkmaz dediği halde yukarı çıktı. Su an 30.haftamdayım. Velev kı senın yukarı çıkmazsa da hıc dert etme önemli olan senın ve bebegın icin en saglıklı doğum sekli olan seydir. Doktorunu dinle derim 😊