deli66mavi Yani daha 13.haftada yok plesanta aşağıda yok normal doğum olamayabilir diye bunları sıralamasi çok saçma olmuş , burda o kdr çok okudumki plesanta 24-25.haftalarda yukarı çıkıyormuş genelde zaten , kanama riskin var cinsel ilişki yasak istirahat şart deyip bu kdr evham yaptırmasaydı keşke 😬 bu arada Kağan Kocatepenin videosunda izledim gebelikte kasik ağrısı yaşamayan gebe yoktur neredeyse diyordu , şiddetli olmadığı ve kanama olmadığı sürece risk teşkil etmiyormus ,doktorlar öyle diyor ❤️