Mslm Elf_28_34 Göbeğin büyümesi güzel de bel ağrısından yatamıyorum iş yapamıyorum uyuyamıyorum da ilk hamileliğimde bukadar olmamıştı🫠 bu hafta gelir bence hayırlısıyla inşallah 😇