Elf_28_34 Merhaba 38+4 haftalık hamileyim 2 saattir gecmeyen vajinal batma ve ağrı var. Doğum belirtisi mi oluyor acaba ilk hamileliligim anlamadım da bebeğin hareketlerini hissediyorum dışardan da belli oluyor doktora gitmeli miyim?
Mslm Elf_28_34 ben de direk adet sancısı gibi ağrıyarak başlamıştı canım belirli aralıklarla ama batma konusunda bir bilgim yok
Babyozi21 Elf_28_34 sadece vajınal batma doğum belırtıdı olmaz baskı yapıyordur asagıya o yüzden hıssedıyorsundue bacaklarına kramp grup karnına sanci gelıyor mu böle bı halsız hıssedıyor musun her gununnkunden farklı hısseduyırsan. Hastaneye gıt bırde çamaşırını kontrol et ıslaklık bar mı
denizz42 Elf_28_34 bende de aynısı var yatakta dönerken ayağa kalkarken zorlanıyorum, vajina kemiğim ağrıyor resmen. Çok zorluyor beni 😌
Elf_28_34 Mslm Doktorumda adet sancisi gibi oluyor demisti. Öyle olunca gel demisti numarasida yok o yuzden gitsem mi gitmesem mi bilemedim.
Baharya Babyozi21 o batma bende erken haftalarda başladı doktor bebek baskı yapıyor dedi sancı ve kasılma yoksa endişe etme dedi bana nstde de hiç sancı çıkmıyor şuan 35+1
Mslm Elf_28_34 ilk doğumda suyun gelmediği sürece acele etmene gerek yok canım sancı takip programı var ondan indir bitane eğer sancılar sıklaşır ve düzene girerse o zamn gitmeni tavsiye ederim benim gece 4 de başladı sancı ertesi gün gece 1 de kadar devam etti o zamn düzene girdi öyle gittik zaten hastaneden de bu şekilde yapmamızı söylediler
Elf_28_34 denizz42 siz doktora sordunuz mu nedenini normal mi acaba? 2 saati gecti hala devam ediyor batma ve agri
Elf_28_34 Baharya Benimde erken haftalardan beri oluyordu ama bu sefer kac saattir gecmedi ve yurumeme engel oluyor.
Babyozi21 Baharya Evet ben de 23haftalık evdeyim şu anda Benim de karnım aşağıda bebeği aşağıda taşıdığım için baskı çok fazla hissediyorum o yüzden sadece başındaki baskı dogumbelirtisi değil ama tabii ki dikkat etmekte fayda var
Elf_28_34 Mslm Yok gelmedi sanki hic gelmicek gibi geliyor😅 Geceleri sancılar basladi artik adet agrisi gibi bekliyorum😬sen kac haftaliksin canim☺️
Mslm Elf_28_34 yavaş yavaş sinyalleri göndermeye başlamış 😅 ben 29+4 deyim canım ilk çocuktada 39 cu haftada doğum yapmıştım
Elf_28_34 Mslm Hamileligin en guzel donemi galiba o haftalar😍 insallah artik versin sinyal 39 oldu bekliyoruz hanimefendiyi😅
Mslm Elf_28_34 Göbeğin büyümesi güzel de bel ağrısından yatamıyorum iş yapamıyorum uyuyamıyorum da ilk hamileliğimde bukadar olmamıştı🫠 bu hafta gelir bence hayırlısıyla inşallah 😇