NazliKanber07 Avcib evet evde bekliyorum, yatırmıcam dedi başka bir doktor olsa suni sancı verip doğum yaptırırdı bence ama benim doktorum mecbur kalmayınca suni sancı vermicem dedi
Sudemceylan Avcib benim doktorum 42 haftaya kadar beklesek bebeğede anne ye zararı olmaz dedi inşallah o kadar beklemeyiz