Avcib Kızlar 38+2yim açılmaya bakilmadi nst de sancı yok ağrım sızım yok bebeğim 3300 sezeryan olmyacak sanırım ama sizce bu kız ne zman gelir ilk gebeligim 😀😀
Elifharbi54 Avcib benimde 38+3 40.haftaya kadar yolu var ben 40.haftaya kadar durması taraftarıyım gelişimini daha iyi bir şekilde tamamlar sizde acele etmeyin elbet gelecektir bebişlerimiz 😃
berceste5155 Avcib benimde kızın gelesi yok diyordum bu güne kadar. 39+0 da nst ye girdim sancım çıktı ama ben hissetmiyordum sancı çıkınca doktor çatı muayenesi yaptı 3 cm açılman var yatışa alalım dedi istemedim şimdi evdeyim her an doğacakmış gibi hissediyorum
Sudemceylan Avcib aynıyız benim prensesim 3100 grm doktor 27 sine muane randevu verdi NST sancı çıkmayınca nolacak böyle
Avcib berceste5155 yaaa keşke yatsaydin ya sende sancı hissetmeden dglmi 39 dan sonra mi baktılar acilmana
Aselimisra berceste5155 Ağrı falan hissediyor musunuz peki bnm belim çok ağrıyor bide artık vajinada baskı hissediyorum kasıklarıma doğru ağrı giriyo ama düzensiz
berceste5155 Avcib ben sancı hissetmedim ama nst de hafif sancı çıkmış sancım yok bir de eşim şehir dışında o gelmeden yatış yapmak istemedim doktorda bebek için tehlikeli bir durum yok bir kaç gün daha bekleyebilirsin sancın ya da suyun gelirse gel dedi
Avcib Sudemceylan bana 1 hafta sinra gel dedi 39+2de çıkarım büyük ihtimalle sancı çıkmazsa 40 akdr bekler suni sancı verirler sanirm
Sudemceylan Avcib benim doktorum 42 haftaya kadar beklesek bebeğede anne ye zararı olmaz dedi inşallah o kadar beklemeyiz
berceste5155 Sudemceylan sancı hissetmiyorum bir de eşim şehir dışında o gelmeden yatış yapmak istemedim doktora sordum bebek için riskli bir durum yok bir kaç gün daha bekleyebilirsin dedi
Melisa035 Avcib 38+3 üm ve 3 cm açıklıkla 1.5 haftadır dolanıyorum düzensiz sancılarım var ama gelen giden yok bizdede pazar kontrole gidicem 4 cm açıklığım olursa suni sancıyla vs destekleyip kendi nöbetinde başlatacak doktorum doğumu inşallah 🙏🥰😂
berceste5155 Aselimisra ben hiç bir şey hissetmedim çok rahat bir şekilde gittim muayeneye sancı ve açılma çıkınca şaşırdım çatı muayenesinden sonra sancı başladı ara ara girip çıkıyor
iremcannn1907 Avcib 41. Haftadayken hiç açılması olmayan ben 🤦🏻♀️ Ve sırf bu yüzden mecburi sezaryen oldum
NazliKanber07 Benimde 4 cm açıklık var kasılmalarım oluyor, 39. Haftadayız ama gelmiyor hanfendi 🙉🥰 beklemedeyiz