Merhabalar aranıza yeni katıldım🌸 bir sorum olacaktı. Dün beta hcg 1598cıktı ve doktorum vajınal muayenede keseye benzettı bir yapıyı 3.2mm şeklınde ölçtu ve bana 2gün sonra tekrar gelmemi istedi betanın degerı guzel artmıs dedı cunku gecen hafta pazar gunu 177 idi. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda acaba ve kese olmama ihtimali var mıdır kafam cok takıldı