Tupbebekyolculugum22 doktorun klinik pratiğinde göre değişiyor genelde ben her gün meriofert kullandım örneğin.. 05/02 de opu yapıldı, 02/02 de cetrotide + 03/02 de cetrotide, çatlatma saatinde de ovitrelle (2 iğne) ve gonapeptyl kullandım. Opu akşamı (05/05) cetrotide (2 iğne) ve 06/02 de de 1 iğne cetrotide kullandım yine.. daha sonraki süreç gereği embriyo havuzu yapmaya karar verdik ve ikinci yumurta geliştirme süreci dakka bir gol bir ovitrelle ile başladı ilk günden :))) ben geliştirmeler boyunca hep meriofert kullandım. Eğer ki tüp bebek yapılacak ise (aşılamada farklı olabilir) toplanacak yumurta sayısını artırmak üzere genelde yumurta geliştirme tedavisi uygulanıyor..