DenizinAnnesiiiii Semilk05 bana da 20. Haftalarda demeye başladılar hatta kızın mı olacak burnun büyümüş diyorlar 😀
Tospikannesiiiii Semilk05 valla kedi gibi yatardım horlamak ne ya eşim garibim de susayım diye sarılıp ediyo kendince 😂 sabır taşı mübarek
Bebetoveannesi Semilk05 iki hamileliğim de yaşamadım kız bebekte genelde burun büyür derler ama kızımda olmadı şimdi oğlumu doğurcam ondada olmadı 🙃
Serap26_ Semilk05 Ödemden kaynaklı oluyo genelde ben gebeliğim de tuzu olabildiğince azalttım kilo almaya da bağlı durum netice de gebelikte her yerimiz büyüyor 😂
Semilk05 Serap26_ canım ben zaten 3 senedir şekeri hiç bir şekilde kullanmıyorum tuzu da çok çok az kullanırım sevmiyorum ikisini de sanırım biraz hormonal burun şişmesi cunku daha ödem alacak kadar kilom da olmadı yemem de malesef 🫣
TinyBabys Semilk05 ilk gebeliğimde sadece el ayak şişmişti o da son zamanlarda. Bu gebeliğimde 24 haftalık olduk el ayak burun dudak her yerim şişti çok tuhaf oldum 🥴