Serapppp61 Pikachuuubaybi 37+5 haftalık. Ağrı değil hafif yanma oldu oda bende enfeksiyon var ondan. Ben bir çok kez alttan muayene oldum da biliyordum yanma olacağını ama çok kolay bir muayene kendinizi kastmayin yeter.
kadrfdan fatmaa37demi5 bende 37+3teyim bebeğim 3 kiloyu geçti 41.haftaya kadar sancılarını brkliyicez dedi doktor inşallah kendi sancılarımızla bir avazda doğururuz 38 e girince bende başliyicam doğumu başlatıcak şeyler yapmaya
Kizilkafaa fatmaa37demi5 Bende evde sancı çektim, 4 cm açılma ile gittim. Dogum sancısı çekerken de sıcacık bir duşa girip çömel kalk yapmıştım.
fatmaa37demi5 Kizilkafaa bakalım biz 39 u görecek miyiz. Sabırsızlıkla bekliyoruz. Sizde sağlıkla büyütün inşallah