Merhaba kızlar bugün saat 3 de kontrolumuz vardı. Nst miz çekildi sancımız çıkmadı. Bebegimiz normal doğum pozisyonunda ama hala kanala girmemis. 40 haftaya kadar zamanımız oldugu için beklicez dedi doktorum. Bol yürüyüş, pilates topunda hareketler, adacayi, hurma ve ilişki önerdi doktorumuz. 40+5 den sonra da hala gelmez ise suni sancı verilecek ama inşallah kendi sancılarım ile doğum yaparım. Sizde durumlar nasıl kontrole giden var mıydı bugün 👼🐣