Kızlar merhaba ben hamileliğimin başından beri erkek hissediyorum ve rüyamda erkek bebeğim olduğunu görüyorum 17+4 te gittim kontrole kız olduğunu öğrendim ama hala rüyamda erkek görüyorum kafama takıldı acaba yanlış mı gördü diye böyle bişey yaşayan var mı