Bebegiinin_Annesi 38+3 deyim bebişimin gelmesini bekliyorum kızlar sizce gelmesi için neler yapmalıyız? Yürüyüş normal doğumu kolaylaştırsa da bazen gelmesine etki edemiyor biraz kader kısmete kalıyor biliyosunuz ki.. Ama daha böyle tetikleyici bildiğiniz yollar var mı neler yapmalıyız??
Bebikkcik Bebegiinin_Annesi 37+4 deyim 1 cm açıklığım var ama ne gelen var n giden gün içinde temizlik yapıyorum yürüyüş yapıyorum bazen merdiven çıkıp iniyorum geri kalan zamanlarda yatıyorum 🤭
Cananyildiz Bebegiinin_Annesi bende 37+1 sguat , secde pozisyonunda ileri geri hareket , yürüyüş, ahududu yaprağı çayı , adacayi , hurma başladım dün. Bebegimin kilosu vs iyi o yüzden doğmasını istiyorum.
Zeeynepp Bebegiinin_Annesi Gelmek istemeyince gelmiyor canım Maalesef ki ben yürüyüş,temizlik her şeyi yapıyorum hali bile yıkamışlığım var ama maalesef yok yani gelmiyor hurma vs.yemedim açıkçası
Amineberra Bebegiinin_Annesi bende 38+1 burada bekleyeyim ama genelde merdiven inip çıkmak hurma yemek adaçayı içmek squat yapmak ilişki yürüyüş son iki söylediğimin dışında hepsini yaptım bir değişiklik yok sadece iki gündür sancım var
hayirlisi06 37+3 um haftaya muanm var gündr 10-15 squat yapıyorum aman me çok demi onun dışında miskin miskin oturuyorum nah kolay doğum yaparım diyorum
Bebegiinin_Annesi hayirlisi06 🤣🤣 Öyle söyleme ya inşallah yapıcaz gelicek bebişlerimiz keşke bariz bi yolu olsa günde 10 bin adım arkadaşım bile suni sancıya kaldı olmayınca olmuyor
Bebegiinin_Annesi Cananyildiz Ahududu yaprağı çayı işe yarıyo mu acaba gerçekten bende duydum da almadım
Minikmucizemm- Yürüyüs yapıyorum hurma yemeğe başladım . Doğuma hazırlık vıdeolarını yapıyorum melıke Vural ve Elçin hocanın vıdeosunu özellıkle . Pılates topuyla hareketlerı yapıyorum. Ve eş ile birlikteliği önerdi doktorum . Ayrıca bugünden ıtıbaren sıcak suya oturmaya başlayacağım
hayirlisi06 Bebegiinin_Annesi birde benum ikinci doğum olacak ilkinde tembellik yüzünden bebek kanala inmedi bekledim. Bende bugün eşime ahu dudu yaprağı ve ada çayı aldrcam
Nurezel Bebegiinin_Annesi aynen bnde merak ediyorum 1 cm açılma var bende ahududu çayı ocsemmi hurma yemeğe başladım bende
Zeynep_dinc 37 +4 deyim çarşamba günü randevum vardı 2cm açılma varmış doktorum öyle dedi geçen haftadan itibaren hurma ada çayı sguat ve yürüyüş yapıyorum geçen haftada nişanım gelmişti çatı muanesinden 1 gün sonra bakalım bizde heyecanla bekliyoruz 🙈
Bebegiinin_Annesi Cananyildiz Oy maşallah benimki 3300 karbonhidratı acil kes yoksa sezeryandan kötü olabilrsin bu hızla büyürse ve normal düşünüyosan dedi ve tatlı yemeden duramıyorum 🤣